در راستای اجرای ماده 6 قانون حمایت از مصرف کننده؛
تابناک سمنان: علیرضا شریفی نژاد معاون استاندار سمنان گفت : ارزیابی‌های دستگاه های اجرایی در بحث قانون حمایت از حقوق مصرف کنندگان، باید منجر به ارتقاء کیفیت ارائه خدمات شود.
کد خبر: ۹۴۷۳۶۷
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۷ 09 March 2021

شاخص‌های ارزیابی عملکرد سال ۱۳۹۷ دستگاه‌های اجرایی | شعار سال

 

معاون استاندار سمنان در جلسه شورای ارزیابی دستگاه های اجرایی در اجرای ماده ۶ قانون حمایت از حقوق مصرف کنندگان، گفت: ارزیابی‌ها از دستگاه‌های اجرایی در اجرای قانون حمایت از حقوق مصرف کنندگان، باهدف ارتقاء سطح کیفیت ارائه خدمات در این دستگاهها انجام شده است.
علیرضا شریفی نژاد افزود: با انجام ارزیابی ها، باید شاهد ایجاد تغییرات محسوسی در بحث اجرای قانون حمایت از حقوق مصرف کنندگان در سطح استان باشیم.
شریفی نژاد گفت: خروجی ارزیابی ها نهایتاً باید منجر به ارتقاء کیفیت خدمات شده و مردم نیز بتوانند به صورت ملموس این تغییرات را احساس کند.
وی همچنین با انتقاد از عدم همکاری برخی از دستگاه‌های اجرایی در ارسال مستندات مرتبط با ارزیابی اجرای قانون حمایت از حقوق مصرف کنندگان، بر توجه و حساسیت دستگاه‌های اجرایی به این امر تاکید کرد و اظهار داشت : نیاز است تا در اجرای ارزیابی ها راستی آزمایی در خصوص مستندات انجام شده و حفظ امانت در امتیازات کسب شده صورت گیرد.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار